7 oktober 2019

Leraren bedankt!

Afgelopen zaterdag was het de Dag van de leraar! Om alle leraren nog eens extra te bedanken gingen we vrijdag langs bij basisschool De Wartburg in Woudenberg en werden vandaag in Gouda al onze eigen docenten en studenten in het zonnetje gezet.

In alle vroegte rolden we de rode loper uit voor de ingang van de school in Woudenberg. We hingen een mooie banner op en wachtten tot alle docenten nietsvermoedend op hun werk zouden aankomen.

Onder luid applaus van kinderen en hun ouders liepen de docenten iets na achten over de rode loper de school binnen, waar ze uit handen van Annelies Kraaiveld, de manager van de pabo bij Driestar hogeschool, een taart overhandigd kregen met de bijbehorende felicitaties.

Na een dankwoord voor hun werk, en het uitdelen van een kleine goodiebag en een 'Power Juf' of 'Power Meester' button maakten we snel een groepsfoto, omdat hun werk ook op deze speciale dag gewoon doorgaat! Directeur René de Korte: “Geweldige actie! Fijn om ons mooie beroep op deze manier onder de aandacht te brengen.”

Kijk hieronder voor een videoimpressie van deze verrassingsactie!

Leraren bedankt!

#Dagvandeleraar