Proefstuderen - Pabo

Wil je graag om het hoekje kijken bij de pabo? Dat kan! Tijdens een proefstudeerdag woon je vier colleges bij van pabo 1 of 2. Je trekt de hele dag met de klas op.

Sfeer proeven bij studentenvereniging Semper Fidelis

Naast studeren kun je in Gouda ook lid worden van studentenvereniging Semper Fidelis. De christelijke studentenvereniging van Gouda belegt lezingen, bijbelstudies, borrels en tal van andere activiteiten.

Aansluitend aan een dag proefstuderen kan je mee naar de studentenvereniging. Je gaat dan een avond mee met een pabo-student die lid is van Semper Fidelis.

Het tijdstip van vertrek kun je zelf bepalen. Eventueel kunnen studenten je afzetten bij het station. Interesse om kennis te maken met de studentenvereniging en het studentenleven van Gouda? Geef het aan bij het inschrijven.

Velden met een '*' zijn verplicht