Proefstuderen - Leraar voortgezet onderwijs

Wanneer je interesse hebt om de lerarenopleiding bij ons te volgen, adviseren we je sterk om één of meerdere colleges bij te wonen. Van harte welkom!

Tijdens een proefstudeerdag kun je colleges volgen en docenten en studenten ontmoeten. Zo krijg je een indruk van de sfeer op onze hogeschool, en kun je zelf ervaren wat het niveau en het tempo in de colleges is.

Tijdens het bijwonen van colleges kun je de sfeer proeven van onze hogeschool. Kortom: als jij een goede keuze wilt maken of onze hogeschool de juiste plek voor jou is, is het raadzaam om een paar colleges bij te wonen.

Je bent hiervoor van harte welkom op een dinsdag- of donderdagavond. Op dinsdagavond zijn er lessen voor het generiek programma en op donderdagavond voor het vakinhoudelijke programma.

Aanmelden

Via onderstaand aanmeldformulier kun je je aanmelden voor een proefstudeerdag. We nemen daarna contact met je op om een afspraak te maken.