Proefstuderen bij Driestar hogeschool

Ben je benieuwd of een opleiding bij Driestar hogeschool bij je past? De beste manier om een keuze te maken, is om colleges bij te wonen en een dag mee te lopen. Proefstuderen noemen we dat. Het hele jaar door kun je op verschillende dagen een dag meelopen.

Proefstuderen kan bij al onze opleidingen. De pabo, pedagogiek, ad-pep en de lerarenopleidingen (Engels, Nederlands, Duits, Godsdienst, Economie, Geschiedenis en Wiskunde). Maar ook bij de post-hbo-opleidingen kun jij meelopen.

Wat is proefstuderen?

Tijdens een proefstudeerdag kun je colleges volgen en docenten en studenten ontmoeten. Je zit dus samen met de studenten in de collegezaal en trekt met ze op gedurende de dag. Zo krijg je een goede indruk van de sfeer op de hogeschool. En je kunt zelf ervaren hoe het er in een echt college aan toe gaat.

Kies een opleiding

Wil jij een dag of avond bij komen proefstuderen? Kies hieronder de opleiding waar je dat graag wil doen en meld je vervolgens aan. Kies een dag of avond die jou uitkomt en nadat er een afspraak is gemaakt, zien we jou snel op onze hogeschool.

Proefstuderen pabo Proefstuderen lerarenopleidingen Proefstuderen pedagogiek Proefstuderen AD-PEP Proefstuderen post-hbo