3 oktober 2019

‘Werk nooit met andermans kinderen zonder een relatie’.

Deze stelling deed heel wat stof opwaaien tijdens een gesprek in de personeelskamer van een school. Toch is ‘relatie’ één van de pijlers voor een goede ouderbetrokkenheid. Maar hoe ga je dat ‘handen en voeten’ geven?

De post-hbo-opleiding Coördinator ouderbetrokkenheid kan daarbij van nut zijn. Zowel binnen je school als voor jezelf in de omgang met ouders van je leerlingen. In deze opleiding leer je hoe je de wederzijdse betrokkenheid kunt vergroten en wat je hierin kunt betekenen voor je school. De post-hbo-opleiding Ouderbetrokkenheid is met name gericht op leerkrachten, intern begeleiders, docenten en managers die werkzaam zijn in het (speciaal)basisonderwijs en voortgezet onderwijs.

De opleiding wordt gegeven in 14 dagdelen. De opleiding bestaat uit zeven bijeenkomsten, verspreid over anderhalf jaar. Alle bijeenkomsten vinden in Gouda plaats.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze post-hbo-opleiding? Klik dan hier of neem contact op met studieleider CorJohn van der Beek.