Webinar over Krassen op de ziel van de leraar

• Datum 15 oktober 2024
  • Tijd 16:00 - 17:00
  • Locatie Online
  • Inschrijven Voor 14 oktober 2024

Op dinsdag 15 oktober is er een webinar van het onderzoekscentrum over ‘Krassen op de ziel van de leraar’. Welke lessen zijn er te trekken uit de lectorale rede van Bram Kunz?

Sprekers

Dr. Bram Kunz, onze lector “Vorming van christelijke professionals in de context van de 21ste eeuw” gaat in gesprek met Joop Berding. Dr. Berding is bekend van zijn boek Schoolpedagogiek dat hij samen met Wouter Pols schreef en andere publicaties over pedagogiek.

Bram KunzDr. Bram Kunz

Inhoud webinar

Tijdens het webinar staat de lectorale rede Krassen op de ziel van de leraar centraal die Bram bij zijn installatie als lector heeft gehouden. Welke lessen trekt Joop Berding vanuit deze rede voor de opleiding van leraren vandaag en voor het onderwijs?

En welke kritische vragen zijn er bij de rede te stellen? Vanuit het onderzoekscentrum is de focus op christelijk leraarschap belangrijk. Hoe kijkt Joop Berding hiernaar vanuit zijn eigen levensovertuiging? Bram en Joop zijn samen al verschillende keren in gesprek geweest.

Het webinar belooft een mooie voortzetting te worden, met een breder publiek, over wat de leraar vandaag aan vorming nodig heeft. Welkom! En voel je vrij om je vragen te stellen (vooraf via a.j.kunz@driestar-educatief.nl of anders in de chat tijdens het webinar).

Joop BerdingJoop Berding

Aanmelden

Je kunt je hieronder aanmelden voor dit webinar. Vooraf ontvang je de link voor deelname.

Persoonlijke gegevens
School of organisatie